Buat Duit Online

by Zoul on 02 April 2009

Ini untuk kengkawan yang buat duit secara online.. aku tahu ada beribu penyedia perkhidmatan buat duit secara online ni. Terserah kepada anda untuk memilih yang mana benar-benar memberi pulangan atau yang mana benar-benar penipu.. Tetapi dari pemerhatian aku.. yang dibawah ni merupakan diantara yang boleh dipercayai.. tetapi kekurangannya adalah... biasanya...diulangi... biasanya mereka lebih memilih blog yang berbahasa inggeris..


17. Scoopt


22. Smorty

rree

Korang pilih sendiri lah... hik hik

{ 4 comments... read them below or add one }

Cookie Monster said...

gile bapak kentang banyakkk
kalu letak smua nih lam belog aku bole kann
yayaya
belog aku ta guna bahasa inggris
belog aku menawarkan bahasa rojak jaa
ta pe lar..
tima kasih
aku bole suruh ayah aku bace ini
:D

julietANNA said...

woo.xtau pon?
gne advertlets sudeyyy :)

Azwan said...

Dah try keee....

Jaws said...

banyaknya cara buat duit di internet..
tapi apsal ramai sgt yg tak reti buat duit kat tenet..
hehe..

Post a Comment