Tubuh Wanita

by Zoul on 14 February 2009

Macam biasalah kalau dah dipanggil lelaki tu lelaki juga lah, tak sah tengok pompuan kalau tak tengok body dier.. hik hik {aku tak.. aku baik...} Selama ni aku tak tau yang bentuk body pompuan ni ada jenis dia rupanya. Apa yang aku tau biasanya aku panggil keding, mantap, sedap, debab, galah, rendang, sedang dan ader lagi kot.. Tapi selama ni aku tersilap rupanya.. bentuk tubuh pompuan ni ada nama type nyer sendiri. Jadi, mulai hari ni jangan korang nak gatal-gatal panggil jiran korang tu 'rendang' lagi eh... he he

Ok.. sekarang kalau korang nak cari aweks, korang nak yang bentuk tubuh macam sapa? Kalau macam Drew Barrymore bentuk tubuh dier dipanggil Apple.... atau yang lain ada lagi tengok jer kat bawah ni.. Jangan cakap la korang tak kisah bentuk tubuh awek korang... bohong kannn? Tapi, yang aku pelik pasal apa tak de yang dipanggil type durian ngan type tembikai eh...?

Untuk yang pompuan.. sekarang tengok cermin, korang punya macam sapa..? Lepas ni korang bolehlah ikut fesyen yang selebriti tu pakai... mesti ngam punya lah..

 Dah la tengok jer kat bawah ni...



Bentuk: Petitie
Selebriti: Eva Longoria, Kylie Minogue dan Natalie Portman






















 

Bentuk: Pear
Selebriti: Beyonce, Christina Aguilera dan Tyra Banks.






















Bentuk: Hourglass
Selebriti: Jessica Simpson, Scarlett Johansson dan Anne Hathaway




































 



Bentuk: Athletic/Slim
Selebriti: Cameron Diaz, Mischa Barton dan Keira Knightley




















 




Bentuk: Apple
Selebriti: Jade Jagger, Drew Barrymore dan Kate Winslet











 






Ok... dah ada pilihan..?

{ 28 comments... read them below or add one }

mr.syazwan said...

hohoho
aku belasah je semua bentuk
jd ia menghairahkan aku..
klau gemuk gebempol leh menghairahkan BALUNN JE..
hahahaha

tpi ku nk aweks berbadan MONTOK..
ho.ho.ho.
(^_^)

mytravellicious said...

aku nak montok-montok manjaa.....hehehe

a.b geldofg said...

tubuh wanita penuh dgn seni....aku sgt kajum ;)

eira said...

lalalalalalala
rahsie la beb!
mstla yg menggiurkan

hahahahaha

;p

GeNeRaSi MaLaYSia said...

hohoho..br ku tau ari ni..

Kapten Luffy said...

asalkan ok jer... hehehe.

tp lelaki memang nampak bentuk pun... hahaha

Kapten Luffy said...
This comment has been removed by the author.
Muhafis said...

peh cayalah entry kalinie.. cuci mata jab.. hehehe

Anonymous said...

peargh...
ades..
meleleh plak..
hahaha..
sokong komen diatas..
tubuh wanita penuh dgn seni..
(kembang idung awek2 dgr komen nih)
hehehe..

Beli Domain said...

hammboiii.. kalo dah laki tu laki juge.. huhuhu

a s m said...

tubuh wanita kalu didedahkan umpama makanan yang tidak ditutup, jgn tutplah aurat....
lelaki pun aman...

Ir. hydir said...

hehe .. tubuh tahan sekejap aja
perangai perempuan tu yang tahan lama ..

jgn nk dapat yg sedap tp kemudian merana baik tak payah...

:)

kbsoccernet.com

Anonymous said...

haaa
aku sokong bro hydir..
hehe
walau seseksi mana pun badan pompuan tu, tp kalo prangai tah pape, jauhkannn...
mnyesal xsudah nnti... :P

Unknown said...

bentuk badan memainkan peranan ketika interview.:)

chekgu Bani Hassim said...

aku nk bentuk durian ade tak???
tajam tapi sedapp...
huhu...

aku kalau pompuan, aku tgk hati, boleh???
haha

Unknown said...

erm.. kalau macam tuh la kan...
aku rase, aku nak semua yang kat atas tuh
lah.. miahahaha... macam Queen Latifah pon boleh.
:D

We!!! org saBah..haha said...

lelaki,lelaki.. x abis2 ngan gelagat mreka.. you all neE cam apa ek??? x tau nk ckap apa.. tp yean rasa pompuan yg cantik x semestinya blh buat lelaki bahagia..so,sesapa yg dah ada gf, fikir2 lah,k???

Anonymous said...

wawawa....keliru ak nak plh bentuk yang mana...terlalu banyak plihan...

Anonymous said...

weih.. versi buah tembikai xde ke..?

Fyzue said...

ni sume body artis sbb 2 xde buah tembikai...sume slim molim..

Anonymous said...

oho!!!lelaki punya bentuk bdn xde ke??aku nak pilih plak...hahahhaa

p/s:aku dah tau bntuk bdn aku..thnx!

Si JIwang Karat said...

kalau lelaki ini lah kerja korang ye... dok perkatakan ttg bentuk badan wanita...

macam macam kuar..
montok lah.. seni lah...tembikiai lah...

hei ya!!!

Anonymous said...

hehe.. aku suka yang mantep2..
lagi2 tang tuu... opss...

agak2 sape la ye..

Ir. hydir said...

Wahai lelaki .. pilihlah wanita yg baik akhlaknya ... nescaya aman..

tp kalo dpt yg 2 in 1 ... kira reaeki le tu...
heh
tp sendiri mahu ingat, kalo kita lelaki nak yg cun mak aih .. pompuan pon sama gak ,, nak yg macho dan bergaya mak aih ... [duit pon sama mesti mak aih ... hehheeh]

kbsoccernet.com

Nancy Edison said...

hm....bentuk badan aku bentuk apa ek? tp br hari ni tahu, rupanya bentuk badan perempuan ada mcm2.

HZQH said...

hahaa.
great info!

Jard The Great said...

erkk...

Orbit said...

hahaha...
no komen,
takder bentuk kot,
lalala...

Post a Comment