Argghhh Inilah Akibat Marah

by Zoul on 25 March 2009

Hari ni aku memang marah betul dengan seorang mamat tu.. Pagi tadi aku terserempak lah dengan mamat sorang ni sedang bersarapan kat restoran. Mamat ni memang aku kenal dan memang biasa berborak dengan dia. Biasanya kami berborak kosong saja.. ala mengumpat sikit-sikit la.. hi hi. Tapi entah angin apa yang dah kena kat mamat ni pagi tadi.. tak habis-habis dia mengutuk aku. Mula-mula dia kutuk aku pasal MU the red giant... okey lah memang MU dah kalah beberapa kali.. so what? Aku bukan pengurus MU pun, kalau MU menang pun bukan aku yang kaya. Aku cuma peminat, dia kalah ke, menang ke.. aku tetap minat. Tak apa, bola tu kan bulat.. tunggu lah aja lah.. hey game tamat lagi lah.

Aku sangka habis cerita MU dia senyap.. rupanya dia masuk pulak bab politik UMNO.. bersempena perhimpunan agung UMNO. Dia punya kutuk mengalahkan Karpal Singh tau... Aku rasa Karpal Sign pun tak buat macam tu. Dia terlupa agaknya yang dia tu pun Melayu.. Kalau nak marah, nak menghina, nak mengutuk pun agak-agak lah. Aku jenis yang tak suka dengar sangat pasal politik la. Bagi aku semua politician tu sama.. yak kira lah siapa pun, kalau dah memegang kuasa kena lah dia ikut resam semasa. Sepanjang perjalanan omelan dia, aku cuma jadi pendengar yang 'setia'. Kalau ikut hati aku.. nak aku bidas balik apa yang dia cakap tetapi, aku tak suka kalau jadi kecoh. So.. aku buat keputusan...
angguk aja lah. Korang tau pasal apa aku geram sangat.. sebab pagi tadi mamat tu breakfast dengan awek dia. Dan semua yang dia cakap tu cuma nak menunjuk pada girl dia tu la. Kalau tidak.. poyo aja..

Balik saja ke rumah... on laptop layan blog kawan-kawan... Aku surf internet sambil melayan rasa geram aku pada mamat tu. Kerana marah jugalah aku berjaya menyiapkan template baru untuk blog aku... (bro Jaws jangan marah yek). Si Jaws ni yang rajin komen bila dia tengok template aku dah berubah.. Kalau korang rasa nak komen pasal template ni.. suka hati korang lah. Kalau ada yang berkenan, aku boleh bagi, tapi dengan syarat lebih dari 10 orang yang nak.. he he he .Tapi kalau korang nak cari duit lebih... klik kat nama Jaws tu.

Ini rupa template aku dari kejauhan...




{ 22 comments... read them below or add one }

unknown said...

huhu
kalu ada masa aku nak gk

chekgu Bani Hassim said...

kalau tgh bengang mmg ko suke buat template baru ek??
huhu...
cemtu, bolehla bengang byk2 kali, jadi byklah template baru yg terhasil...

Farie Amrah said...

msti bernanah en telinge dgr mamat tuh membebel..
dh ar ati pn pns en..

Anonymous said...

aku klik kat nama Jaws tuh takde pun duit lebih..
hehe..trimas sebab sebut nama aku byk kali..
haha..
psal template tuh..aku memang pelik..
ko takde keje lain ker?
asyik edit template jer..
setiap kali aku datang musti tukar baru..
pastu pelik2 plak template ko..
susah nak cari dipasaran..
haha..
pasal mamat tuh pulak..
hehe..
aku kalo jumpe orang camtuh memang aku bengang..
berlagak depan awek adalah perangai org yang paling aku tak suke..
takyah nak berlagak kalo awek tuh memang milik ko..
dier yang jadi probs ko berlagak nih sebb ko nak confidentkan awek tuh yang ko nih hebat sgt..
akibatnya, org yang dengar pun menyampah..
awek yang dgr tuh pun dalam ati akan rasa, alamak poyo plak mamat nih..
so, baik be humble n modest..
tuhan akan sayang, rasul sayang, malaikat sayang, manusia sayang,awek pun secara tak sengaja akan sayang..
haha..
trimas sekali lagi kerana link back banyak sangat namaku di atas..
hehe..

joegrimjow said...

ni bisnes ape ni?
hehe

ala
klu xpuas aty
bedal je
kecoh pon kecoh r
ape peduli

paan said...

aku pun nak komen pasal template ko la...supaya nama aku pun disevut gak.hahahaha.hmm...template nie macam simple sangat...

Kapten Luffy said...

lawa template... mintak!

Zoul said...

KhairiL's

Insyaaallah nanti aku letakkan download link nyer..

Zoul said...

Chekgu BaniHassim

Aduss.. aku rasa mcm kene perli lak.. hik hik anyway..sebenarnya dah banyak template yg aku buat.. nantilah aku letakkan kat sini utk sesapa yg berminat..

Zoul said...

FARIE

Bukan setakat bernanah lg.. siap bertungau aku rasa telinga aku ni...

Zoul said...

Jaws

Sama2.. aku takde duit nak bagi la.. jd aku cuma boleh bg link kat kengkawan.. pasal template tu sebenarnya klau nak edit tak susah mana pun.. kalau aku mengadap pc 1 - 2 jam insyaalah aku boleh buat 1 ... {uih berlagak betul aku nih..}

Zoul said...

joegrimjow

Hajat dihati tu memang nak buat cam tu.. tp aku terfikir.. kalau org makan taik takkan aku pun nak ikut sama... ye tak? {taik minyak ok lah jugek..hi hi}

Zoul said...

paan

Terima kasih di atas komen anda.. sebenarnya memang aku buat dia simple, sebab content blog aku ni dah berat nanti kalau fancy sgt lagi berat jd nya.. nanti nak loading ambik masa sgt.. jemu org nak tunggu plak.. anyway thanks again

Zoul said...

Monkey D Luffy

Boleh jer.. tp kan template yg sedang diguna tu lg cantik...

Ikaa said...

alah
debat mulut tade rugi pe la
rugi air liur jer
kakakaka

amboi
sakan kau ye tuka layout

Zoul said...

Monster La La Land

Wah dah sampai dah.. aku baru nak nak g menjenguk dia dah sampai dulu... oh lupa .. tenet dh ok..kaaaannnnn

Ir. hydir said...

marah betul ya kwn ko tu
biorkan je... jgn layan sgt
:)

Anonymous said...

Ir. hydir

betul..betul..betul.. {cam upin ngan ipin}

Unknown said...

series aku katekan aku jeles dengan template
nih... memang kemas dan tersusun.

Zoul said...

Mr. Azman @ Kreuger

Fuh.. taiko dh dtg lah... mekasih bro...

Kujie said...

selalu time marah mmg godek blog
mid life crisis konon tu


thnaks nazz dtg blog kak jie...kak jie add ye

eira said...

sgt kemas n tersusun
:)

Post a Comment