Game Tendang Norman

by Zoul on 10 March 2009

Beberapa hari yang lepas aku terdengar 'kecoh-kecoh' tentang satu game baru {bukan baru sangat lah}yang terdapat di internet. Game yang direka khas buat mereka-mereka yang menyampah dengan 'selebriti' Norman Hakim. Aku pun carilah kat net.. dan terjumpa dua-dua sekali, game tendang Norman dan game tendang Memey. Ini adalah game yang ringkas dan dibuat sekadar untuk melepaskan perasaan. Kalau korang nak rasa mainlah kat bawah ni..



Tendang Norman



Tendang Memey




Baik.. dah puas hati? Apa pendapat korang.....?

{ 8 comments... read them below or add one }

fyzue said...

gua dah tendang dah..hehe

Azwan said...

Memey pun ada...!!!
Jadi mangsa tendang...

nikillas said...

TENDANG.!! iyaah.. iyaah..!!

eira said...

sudah ditendang dgn rakusnya..
hahahaha

;p

Monkey D Luffy said...

insaflah... hahaha

p/s: aku test kejap br insaf

apisz said...

aku belom puas tendang lagi..mau tendang betol2...bagi besar bontot si memey tu.....

muahahahhahahha

Anonymous said...

padan muka kau

-aTie- said...

ahakz..maap yer...
atie dah tendang n ddpt skor 122195 untuk norman n 108225 untuk meymey fuhh...

Post a Comment