Award Dari Cik Angah

by Zoul on 16 April 2009


Terima kasih buat rakan Blogger kita Cik Angah kerana sudi menganugerahkan award di atas. Sebenarnya aku terima ni pada 13.04.09 yang lalu tetapi... aku segan nak letakkan di sini. Bukan.. bukannya aku tak hargai pemberian Cik Angah ni, tetapi aku malu nak paparkan. Bukan, bukan sebab tak cantik ker, tak comel ker atau apa saja yang negatif. Sebenarnya aku suka, sebab warna kegemaran aku memang hitam dan putih... hitam itu menawan... kan kan kan. Terima kasih sekali lagi buat Cik Angah... Oklah biar aku terus terang.. aku malu nak postkan sebab aku sendiri jaaaaarrrrnnnngggg sangat menjenguk Cik Angah ni, tu yang buat aku segan dan malu.. aku ni kan ..pemalu ...uwek...uwek...uwek

Anyway... terima kasih banyak-banyak ya Cik Angah...

{ 6 comments... read them below or add one }

Cookie Monster said...

amboi dpt awardd
1st time aku tgk ko tempek mende2 award nih
eheks
;P

Cik Angah said...

salam..aduh si cuitt..xpe..angah pun jarang jenguk2 cuitt..

hmm..apepun terima kasih n hope we will be kawan tuk selamanya..

:)

cuit said...

Cookie Monster

Pelah ko ni.. pecah lobang buat per.. tapi kan, orang dah bagi kita mesti menghargai...

cuit said...

Cik Angah

Boleh...boleh... insyaallah

Cookie Monster said...

eleh poyo
aku kasi award bukn nak hamek
ta elok curang ngan aku okeh
hahahahahahahahahahhaha
:P

cuit said...

Cookie Monster

Ui ui.. bila plak ko bagi aku award nih.. tipu ek..? tabaik tau tipu.. oooooiiii aku tak curang....!!! hik hik

Post a Comment