Encik Blogger Mintak Tolong

by Zoul on 01 May 2009

Korang baca tak artikel dari BLOGGER BUZZ? Sekarang ni Blogger sedang meminta pendapat dan cadangan dari semua Blogger bagi meningkatkan mutu perkhidmatan mereka. Pada mereka yang sebelum ini kurang berpuas hati dengan apa yang disediakan oleh BLOGGER, boleh lah meluahkan perasaan korang pada mereka. Aku tahu ramai blogger yang menggunakan platform BLOGGER ada perasaan kurang puashati dengan apa yang disediakan oleh BLOGGER pada masa ini.

TEAM BLOGGER tengah serius tu.. jadi ambil lah peluang ini untuk menyampaikan idea korang pada mereka. Mereka mahukan idea tanpa mengira dari aspek mana pun. Kalau nak, korang boleh bagi idea tentang feature baru pada mereka. Atau mungkin idea tentang widget atau gadget baru untuk diletakkan sebagai BLOGGER GADGET. Caranya, sign in ke akaun Google korang lepastu
masuk ke product idea page dan hantarlah idea korang dan korang juga boleh mengundi idea orang lain yang korang suka.
Senang aje kan caranya.. tapi seperti yang telah dijangka, memang banyak idea yang telah dihantar oleh blogger seluruh dunia. Ada diantara idea mereka memang sepatutnya telah dilakukan oleh BLOGGER sejak lama dulu kerana ia memang perlu dan berguna untuk blogger.
Tengok SINI kalau tak percaya... dan apa yang aku perasan, kebanyakan idea mereka banyak menjurus kepada ala-ala Wordpress.

Jadi.. apa tunggu lagi.. masuk SINI dan luahkan perasaan korang.. mintaklah apa pun untuk BLOGGER sediakan.. Kalau aku.. aku nak mintak semua yang ada pada wordpress disediakan pada BLOGGER... (mau mengamuk BLOGGER...)

Pos Idea dan Vote sekarang...

{ 25 comments... read them below or add one }

Ikaa said...

ohh bolehh?
boleh ker??
wahh..
aku bnyk mau ngadu psal blogger neh
tak puas hati dlam sgala aspek
hahaa
:P

joegrimjow said...

ooo
gud2
ku tau
mmg bnyak nak ngadu
tp xde masa
haiyook

zelo55 said...

ak nk mngadu ni...
blogger bg domain free...
haaaa....
kn best klau mcm wat promosi...
1000 follower...
1 domain free...muahahahaha

unknown said...

aku menunggu hari nak tukar ke WP
tp ntah bila

Zoul said...

Cookie Monster

Cepat2 nanti aku vote ko yek..

Zoul said...

joegrimjow

Tak per dia bagi masa sampai tengah bulan Mei ...

Zoul said...

zelo55

Bg aku.. mana yg menguntungkan aku.. aku sokong jer..wakaka

Zoul said...

KhairiL's

Tak per bro.. ramai juga mereka yg berjaya dengan Blogger nih.. sabor yer...

Naz said...

nampaknya com Google ni memang nak jadi no 1 dlm dunia online. Yahoo yang gah perkasa dulu kini dah kecundang di tangan pokcik Google.. Jom kita luahkan sekarang... Majulah Blog Untuk Negara... :)

Zoul said...

Naz

Ayat ni menarik 'Majulah Blog Untuk Negara...' Ye lah..kan semua pemimpin dh disuruh ada blog..

Naz said...

dng blog, pemimpin dng rakyat lebih dekat dan rakyat boleh luahkan masalah. jngkan pemimpin org biasa2 mcm aku ni rasa mcm x lengkap jer kalo x memblog. best ker ungkapan 'Majulah Blog Untuk Negara' tu? hehehe...

chekgu Bani Hassim said...

aku sokong ape yg terbaik je laa...

Anonymous said...

aku pon sokong apa yg terbaik..lalala~

Umi Nazrah said...

yes bloggerbuster.com ada announce kan jgk psl ni. mgkin blogger team nk lebih user friendly kot pd si blogger di blogspot

^_^

Zoul said...

Naz

Akan dtg.. salah satu syarat bertanding utk wakil rakyat... mesti ada blog dan PR5 ke atas... wakaka

Zoul said...

Chekgu BaniHassim

Aku puuunnnnn...!!!!

Zoul said...

LifeSaver

Aku pun..pun...pun..pun!!!!

Zoul said...

Nazra~

Selain Bloggerbuster.. ada banyak lagi site yg mencanangkan benda nih.. mungkin sebab memasing dh mula berharap Blogger akan buat improvement..

Naz said...

perghh.. PR5 ke atas tu.. hahaha... nnti rakyat2 jelata bolehlah buat backlink dng blog pemimpin tu sbg tanda terima kasih beliau kpd rakyat.. hahaha...

Zoul said...

Naz

Jenuh tu klau nk dpt backlink .. ye la cuba tengok blog chedet tu.. klau diorang dpt jd mcm blog chedet la... hik hik

Naz said...

blog che det?? tu dah tahap 8 petala. kan best kalo dpt back link dng blog tu kat main page... hehehe...

Zoul said...

Naz

Boleh la.. tapi ko kene taja iklan dierlah .. hu hu mahal tuh...

Naz said...

nak taja2 iklan yg aku lomah ni... mahai ooo. lagi bagus duit tu aku buat contest utk visitors blog..

Zoul said...

Naz

Ok gak tu.. buatla contest yg hadiahnya bernilai tinggi.. amacam? stuju?

Naz said...

hmm.. aku x rajin wat contest. nak join lg la kureng. hehehehe...

Post a Comment