Aku Sayang Kamu Tapi...

by Zoul on 22 March 2010

Sekadar luahan hatiku..

Sayang... dulu aku hanya memandangmu dari jauh. Hanya sesekali dikala aku bersama teman-temanku aku dapat mendekatimu. Dikala itu hati ini sering berkata..alangkah indahnya jika aku dapat memilikimu. Paras mu yang cantik dan menggiurkan membuat hatiku tidak karuan sewaktu kulihat kau berada dirumah teman-teman ku.

Sayang...aku tidak sabar untuk memilikimu. Aku bertanya dengan teman-temanku untuk mengenalimu dengan lebih dekat lagi. Aku tidak malu ditertawakan oleh rakan-rakanku. Bahkan semua itu menguatkan lagi azamku untuk memilikimu.

Sayang.. akhirnya kau kumiliki dan kau begitu ku sayangi... Ucapan dari teman-teman membuatkan aku bangga memilikimu. Semua yang mengenaliku amat senang hati untuk menerimamu. Kau membuatkan mereka gembira tatkala bersamaku. Aku BANGGA...!!!

Sayang.. benarlah bagai dikata, awan tidak selalu cerah... adakalanya mendung menjelma. Hatimu bagai tidak lagi ingin bersamaku. Engkau sering hilang.. hilang.. hilang dan hilang. Kau sering membuatku ternanti-nanti... aku tidak mengerti. Kenapa semua ini terjadi dikala aku masih menyayangi.. dikala aku memerlukan mu?

Sayang.. semalam aku menantimu kembali.. Namun semua itu hanya tinggal penantian. Kau hilang entah ke mana. Kau pergi tanpa pesan.. Tapi ku tahu, kau masih lagi sudi bersama teman-temanku. Aku benar-benar tidak mengerti dan aku kecewa. Kenapa kau begini..?

Sayang... hari ini aku terpaksa melepaskan kau pergi. Walau berat hati ini untuk melepaskanmu namun, aku tidak lagi mampu untuk menunggumu kembali. Aku berharap agar aku bisa melupakanmu... Mungkin kita akan ketemu dikala aku bersama-sama teman yang yang lain, namun hatiku sudah tidak lagi menginginimu..

Sayang.. selamat tinggal.. selamat tinggal buat sekian kalinya, wahai Disqus Comment ku..

Buat rakan-rakan, aku memohon maaf kiranya komen kalian ada yang telah hilang dibawa oleh Disqus Comment ku...

wakaka!!! tak reti aku menjiwang-jiwang nih...

{ 8 comments... read them below or add one }

baincardin said...

cukup menjiwangkan! ^_^

RaMa2UnGU said...

hahahahaha....ni pun dah cukup jiwang..lagi kata tak reti nak berjiwang..hohoho

Lifesaver said...

aku ingatkan apa la tadi

FarhanaDr said...

Jiwangnye.. Aku dah terpaut dah ni.. Ahaks.. ;p

Zoul said...

@baincardin

Menjiwang karat tu.. he he


@RaMa2UnGU

Jiwang sikit jer.. belum samapai kategori romeo jiwang.. ehek

@Lifesaver

Nak lepaskan tension kat Disqus jer.. aku tengok org lain punya ok jer.. aku punya macam siot.. aku nak komen pun susah.. perghhhh

@FarhanaDr

Aduh.. malu-malu... Dr Love ada kat sini..
Terpaut..? hrmmmm... kene belasah pulak aku ni kang...!!!

Jaws said...

ceh..
cam nak berpisah ngan awek..

DUNIAku.. SIAPA yang tau?.. said...

nak pisah ngan awek pun tak cam nih kot!.. mesti ada frust yg tunggeng2 nyer, baru lah nampak reallll.. kot? hehehe..

suri said...

ceh..kupikirkan apa tadi..sah ni jiwan tak bertepi le ni..hehehe..

Post a Comment