Blog Header Pengomen

by Zoul on 23 January 2009

Aku nak ucapkan bebanyak terima kasih kepada mereka-mereka yang sudi mengunjungi Cuiit dan tanpa segan silu meninggalkan komen-komen mereka. Sewaktu aku membuat kunjungan balas atau kunjungan semula ke blog mereka, aku terperasan sesuatu... iaitu header dan template untuk blog mereka...

Ada bermacam-macam blog header dan template... bagi aku kesemua mereka ini kreatif dalam menghasilkan rupa blog . Aku juga pernah terbaca satu artikel tentang blog yang menyatakan, blog header serta template merupakan salah satu elemen yang penting dalam membuat pengunjung tertarik untuk mengunjungi satu-satu blog. Juga untuk pengunjung datang semula ke blog tersebut.

Untuk menunjukkan rasa terima kasih aku,
di bawah ni aku attachkan blog header sekali dengan link lovenya untuk semua pengunjung blog Cuiit yang telah meninggalkan komen (tidak termasuk komen pada shoutmix yer..) Korang tengok lah mana yang cantik, kreatif dan menarik... (maaf ia tidak ikut susunan jumlah komen)


jerungperkasa.com









zaelismail.blogspot.com
Pengomen terbanyak setakat ini








yanieputrajaya.blogspot.com









x-poshop.blogspot.com









www.scromix.bis.my









www.o-om.com









www.kbsoccernet.com









wordcansay.blogspot.com









tulangikankewl.blogspot.com









thedonutstory.blogspot.com









sukaconteng.blogspot.com









stimulancau.blogspot.com









salbie.blogspot.com









razlanaziz.blogspot.com









perfectplayer.blogspot.com









nhmnrh.blogspot.com









nancyedison.blogspot.com









nadyadiary.blogspot.com









mrblind.blogspot.com









monkeydlulffy.blogspot.com









kusimple.blogspot.com









kipassusahhidup.blogspot.com









jalakmas.blogspot.com









ikhlaswarisan.blogspot.com









husnatajuddin.blogspot.com









hengom.blogspot.com









haniskp.blogspot.com









hadio69.plussixtyclothing.com
Pengomen keempat terbanyak setakat ini








generasi-malaysia.blogspot.com









evolusiinternet.com









epalgreen.blogspot.com
Pengomen ketiga terbanyak setakat ini








dunlopillow.blogspot.com
Pengomen kedua terbanyak setakat ini (awek Marzuki)








ducknezz.blogspot.com









dilarangmelarang.com
(Aboy Suhaila...)








cikguazza.blogspot.com









banihassim.blogspot.com









azmanishak.com
Pengomen kelima terbanyak setakat ini (tak boleh celen ayat power dia..)








awanhujanribut.blogspot.com









apei-kampungboy.blogspot.com









amiraizudin.com









ameerainfinity.blogspot.com









Thank you guys... do come back...

{ 48 comments... read them below or add one }

Anonymous said...

wahh...x sgka saya tersenarai gitu...arigatou! pasnie leh anta banyak2 komen+kunjungan balas sampai x terbalas cuiit t..hak3..

Nancy Edison said...

HU..HU...SAYA PUN TERSENARAI JUGAK! MALUNYA TGK HEADER BLOG SENDIRI KT BLOG ORANG. HE..HE..HE...

Anonymous said...

hehe,blog Faiz mana ada header sbb iklan duk rmai nk sewa..amboi,rmai pengomen blog ni...buat .com la skit..ahaks~

Zoul said...

Hanis:

Takpe komenlah bebanyak pun tak per.. nanti aku jawab walaupun kekadang agak lewat... thank you

Zoul said...

Nancy Edison:
Eehhh... pemalu rupanya.. comel dan pemalu

Zoul said...

Faiz:

Ni mesti dh banyak duit nih.. dengan duit iklan jer tu... hik hik

said...

salam pagi naz....
wah...header yanie pun ada dalam list eh
thanks naz....
coz sudi singgaah di blog yanie...

jom tukar2 link k

(^_^)

♥Yanie Putrajaya♥
*********************************

Zoul said...

Yanie:
You are welcome.. datang lagi tau.. hik hik

FARYN said...

woooo..aku punya pun masuk senarai..
terima kaseh la yer =)

Zoul said...

Faryn:

woooo... sama-sama yer..

Anonymous said...

wahH! terharu la plak.
ehee :)
thnx ya nazz!

FADZLAN RIZAN JOHANI said...

wahh..terima kasih letak saya dlm list tu..bagus usaha nie.

kena letak satu lagi http://papan9.blogspot.com/
haha..byk pulak songel...

keep in touch
FADZLAN
http://jalakmas.blogspot.com/

Zoul said...

menekan keyboard:

disini ada menjual tissue utk mereka2 yg sedih dan terharu.. hik hik

Zoul said...

fadzlan rizan johani:

Insyaallah... tak de masalah...

Ir. hydir said...

terima kasih bebanyak kerna ambil blog header saya..

majulah sukan untuk semua .. (kecuali sukan bolasepak Malaysia... hampeh tahap Gaban!)

http://www.kbsoccernet.com

Zoul said...

ir hyder:

sama-sama...bola sepak malaysia tu perlukan sentuhan ajaib baru bleh upgrade...

eira said...

awk..
thanks tau..
eira pn ade kat situ
wee
thank you sgt2
:)

Zoul said...

eira:

you are welcome....

Anonymous said...

aduhai terharu giler babas ar...
weh... aku tadek la seterer mane.
aku still learning ma... malu aku.

dah la tuh... header aku pon buruk.
mane layak show off...

anyway thanks sebab buat link :D

Zoul said...

Azman Ishak:

Jangan la merendah diri sgt bro... tapi aku suka bro dtg and komen kat sini.... tq tq

Dosz said...

yay! blog aku termasuk lam list :p

Anonymous said...

wah! tq2!
dua lg blog ak msk hahahaha

chekgu Bani Hassim said...

rajinnye ko buat printscreen utk semua blog ni Nazz...
dah byk sgt mase free kut... hehe

Shira said...

ahaa tahniah kepada semua ;)

Zoul said...

dosz:

selalu lah dtg sini...

Zoul said...

hadio69:

Ada lg ker yg nk dilisted..?

Zoul said...

Chekgu bani hashim:

Aku guna photoscape lah...

Zoul said...

queenrara:

thanks for the visit and comment

Ikaa said...

woaa...giler terharu header sayer de lam nih
*lap aer mate jap
bahaha
trima kaseyh er cuitt..name kamuh nazz eh?
hahaa..trima kaseyh nazz
;PP

Zoul said...

simply zulaika:

Sama-sama.. datang lagi...

eliza said...

segan pulak aku tau.. sbb page ku biasa2 jak..
tapi apa pun tQ ya.. hehehe :)

Zoul said...

eliza:
welkam..welkam...welkam...

mrblind said...

gua pun ada..terima kasih kepada marzuki(dilarang melarang)..dia yang buat header gua..hahaha..

Anonymous said...

HIHIHI
betol2


btw


tenkiu coz singgah kat my blog~

Anonymous said...

wah..blog aku ade tersenarai..
nih semangat nak bangun pagi gosok gigi kat sini...
hehehe...
trimas bro kerana letakkan blog saya...
huhu...

Zoul said...

mr blind:
.. oh yer ker bagus ha si marzuki tu yer.. selalunya dlm hal blogger hack ada dlm bahasa english ngan indon jer.. ada si marzuki ni boleh la kita cilok ilmunya... hik hik

Zoul said...

enchek camera:

welkam.. welkam.. sila lah datang sini lagi yer..

Zoul said...

jaws:

sila..sila.. kat sini ubat gigi zaiton, safi ngan arang pun ada... huk huk huk

Anonymous said...

bertuah dapat lawat blog ni...=)

bro mintak capture aku nya blog header gak yer..=)

Anonymous said...

Wah...comey belake..kreatif betul la kwn2 kat sini..aku gune yang free je..hehe :D

Zoul said...

skid:

Booleh jer..tapi kaming suunn yer..

Zoul said...

Fatin Pauzi:

Kita senasib lah... huk huk huk

zhfrz said...

oittt....

blog aku yg header entah apa-apa pon masuk gak??

tq

Zoul said...

zhafir:

ok aper tu...:)

Anonymous said...

uik...
dpt gk msk dlm list..
sungguh xsangka la plak.. :o

Nuha Muneerah Abd Hakim said...

wah. ada masuk list jugak ke?
terima kasih :DD

Kipas said...

eh... blog aku pong ade... thanz bro... lalala~

Luggage for sale said...

good designs. i m really impressed. Thanks for a very nice post.........

Post a Comment