Tennis Fans

by Zoul on 23 January 2009

Takpaham... aku tak paham. Sampai hari ni aku masih lagi tak paham, pasal apa ada orang 
yang minat untuk menonton perlawanan tenis. Sebenarnya dalam banyak-banyak sukan atau permainan yang paling aku tak suka ialah TENIS... Aku juga rasa pelik (bila tengok TV) ramai betul orang yang menonton perlawanan tenis. Bagi aku perlawan tenis ni... tak best langsung...
buang masa aja (aku mintak maaf pada peminat tenis semua).

Hari ni aku cari kat internet pasal apa orang minat sangat dengan perlawan tenis ni.. ini lah hasilnya:






































































 






Setelah aku selidik pada gambar-gambar kat atas... Aku masih tak faham la kenapa orang suka tengok perlawanan tenis... apa pendapat korang? he he

{ 13 comments... read them below or add one }

kak lela said...

entah ler, akak pun tak minat tenis jugak,tapi kalau nak tengok sukan yang seksi, baik tengok gusti atau sumo he..he..

eira said...

wallawehhh..
gatai naaa

:P

[yAN!e][pUTraJAya] said...

muehhehehe....
kantoi sudeh....
oooo..ni ler sebab nyer ramai yg nak tgk tennis eh

hahahha...termasuk incek cuiit kah?

(^_^)

♥Yanie Putrajaya♥
*********************************

cuit said...

kak lela:

... mmmm bagus gak taste ni.. gusti lagi tu.. badan mantap ooo...

cuit said...

eira:

aku gatal rupanya.. tapi nak buat camne...klau dah lelaki tu lelaki gak... hik hik

cuit said...

yanie putrajaya:

tak minat tengok tennis la.. ntah hape hape.. tp klau gambar kat atas tu, bleh dipertimbangkan lah.. hik hik

Ir. hydir said...

heh ... pemain tennis skrg pon lawa2 ..
kalah artis2 ... :P

cuba tengok .. Kournikova :)

eira said...

kalau tak sengaja takpe..
kalau buat-buat sengaja tu..
kena korek mata die..
hahaha

;p

cuit said...

ir hydir:

bukan setakat cantik... seksi wooo

cuit said...

eira:

Awww.. jadi cam p ramlee dlm ibu mertua ku nih... hik hik

FARIE said...

huwaa!! i suka tgk tennis dr football..
best per..
layan jer.. zass!!!

cuit said...

Farie:

Layanzzz... aku tunggu football yg pakai skirt lak... hik hik

Duan said...

weh yg pi letak gmbr tu pasal pe? kan org dah pandang serong kat peminat tenis.
try la layan 1 full game. tgk federer lawan nadal ke.. kournikova lwn ivanovic ke.. baru la ko pun minat gak

Post a Comment