Buah Cempedak Diluar Pagar

by Zoul on 16 January 2009

Salam buat semua pengunjung blog aku ni.. Sebenarnya agak lama dah aku surf kat internet terutamanya blog-blog yang sememangnya tak terkira banyaknya. Tujuan aku tak de lain... skodeng orang lain punya blog. Bukannya apa, sebenarnya banyak ilmu , maklumat dan tak kurang juga luahan perasaan yang boleh aku perolehi di situ. Terutamanya blog mereka-mereka yang telah berjaya sebagai blogger. Berjaya yang dimaksudkan.. bukan hanya dari segi wang ringgit tetapi juga berjaya menarik pengunjung sehingga lebih dari 10,000 pengunjung sehari... hebat tu..

Dan sebagai new comer dalam blogging ni.. mungkin ada kelemahan dalam mengenalpasti atau senang cerita tak kenal lah mereka-mereka yang lain yang telah success dalam arena berblog ini..

Dari sebab itu aku aaaammmaaaattt memerlukan kerjasama dari rakan-rakan blogger yang lain yang mungkin mengenali mereka-mereka ini yang telah berjaya dalam berblog samada dari dalam atau luar negara, agar sudilah kiranya membantu aku dengan memberitahu aku nama mereka beserta linknya sekali. Atau mungkin korang tahu mana-mana laman web yang ada menyediakan maklumat-maklumat ini..

Kerjasama korang benar-benar aku hargai... terima kasih

{ 13 comments... read them below or add one }

Hamdi said...

selamat datang ke dunia blog~

Zoul said...

Terima kasih ye... sudikan lah datang lagi...

Unknown said...

Sy syor blajar dr Mr Azman aka Bro Kreuger...dulu dia pun bloggers smpai skang da ada WP snirik...so dia dlm proses move on all da contents dlm blog dia ke WP...bg sy he's da best...bkn nk pomot dia...tp dr blog dia sy blajar byk bnda.. =)

Bie'z said...

YA blh2 no probs punya.

Zoul said...

To ELeEa:
Pertama, terkial-kial aku nak taip nama you nih...
Kedua, Ni tengah dalam proses nak bodek bro sorang nih...

Zoul said...

To Salbie S:

Mekasih...mekasih.. tapi, mana dia nyer?

Unknown said...

hehehe...ssh eh? taip eleea je...mudah...kalo nama pnjang sy xttaip agknya...miahaha =)

Zoul said...

EleEa:

ohhh..eleea... ingat tu nama khas.. ada besor ada kecik... hek hek

Orbit said...

nazz, lau kamu nak tau lebih lagi kamu link kat marzuki...

dia pom tau banyak perkara...

Orbit said...

tanya jerk paper kat dier...

gerenti beres...

Zoul said...

suhaila:

Insyaallah.. boleh jer.. tima tacih yer

Anonymous said...

ermm..
pada eira page paling top yg akan eira bukak setiap hari blog budu dan belacan atau lebih dikenali sebagai sueannajoe..

bududanbelacan.blogspot.com

Anonymous said...

eira:

Oh bududanbelacan yer.. ok skrg gak aku g tengok.. lepas aku nk buat blog ngan nama tempoyakdancencaluk... huk huk huk

Post a Comment