Aku Hangin Satu Badan

by Zoul on 25 February 2009

Grrrr... geram, menyampah... aku rasa macam nak aje aku campak laptop aku nih... {tapi sayang pulak} Sebenarnya dah 2-3 hari aku tak dapat nak melayari internet dengan sempurna... Mula-mula aku sangka PC aku buat hal... aku pun tukar lah ke laptop... Tapi buat hal jugak..
Bila dah keduanya buat hal dah tentulah disebabkan oleh 'strimiks' aku tuh...

Dulu aku guna broadband.. geduak semacam.. lalu cinta beralih arah balik ke 'strimiks'.. Rupanya ada masa dia pun sama geduak... Dahla aku punya blog template memang berat semacam bila loading harus lambat punya lah... So aku buat keputusan tukar template aku yang ringan sikit... rupanya sama gak... Aku tanya dengan member aku, dia kata dia tak de masalah bukak blog aku.. tapi aku ni.. tuan punya nyer pulak yang tak leh nak bukak...

Geram betul la... Dah la bila aku call 'srimiks' punya customer service, macam aku ni anak tiri.. bukan sebab diorang tu tak ramah.. atau garang.. tapi asyik buat janji palsu.. "baiklah encik, aduan encik telah kami terima dan usaha sedang dibuat... dalam pukul 4.00 petang ni encik dah boleh guna lah yer..." Dengar macam best jer.. Tapi bila tiba waktu... huwek... apa pon tarak..
Korang tau.. macam nak dijadikan cerita jer.. CC tempat aku selalu pegi tu pun tutup.. pasal bapak towkey nyer masuk wad... kena chikungunya... heeehhhhh apa lah nasib...

Adusss... pehal aku nih.. sabor.. sabor... bukan diorang sengaja tuh.. takpe nanti kalau aku dah jadi jutawan aku buat aku punya broadband sendiri... mana geng-geng aku, aku bagi free jer seumur hidup... Nantilah ko strimiks... aku baru register kat adsense nanti kalau orang dah berbillion yang klik ads aku... gerenti aku kaya punya lah... {berangan tuh}

Heh mengarut betulla .... {semua ni luahan perasaan aku jer...} Ok lah aku nak pegi melawat chedet.cc aku jap.... Pastu nak pegi skodeng 'rumah' kengkawan... nak lepas gian....

{ 12 comments... read them below or add one }

alien said...

setuju ngn ko..
semalam seterimik aku cam sipoot..
hari ini dah okeh..

naz.MUN said...

hui
tm ade masalah laa
bln 3 bru oke
apadaa
ta tgk tb ea
hehe
lek2.;)

Zoul said...

ouh.Naz

La yer ker.. pasal apa masa aku col diorang tak ckp eh.. buang karen betul la...

rose emely said...

hehehehe...
betol2 geram nih. dah jatuh ditimpa tangga lagik.
takpe2 bawak bersabor bebanyak eaa...

paan said...

tak nak skodeng umah aku ke ?? nak buat camner ,system ciptaan manusia yang lemah..macam tue la jadinya.hehehe.redha je la..aku pun guna streamyx gak..

Lemangcute Comel Yang Dilindungi said...

hahaha.. cuiiit hangin..
jangan bertukar jadi hijau tauu..nanti anak2 lemang takuttt.. tukar jadi pink okeh...cuteeee gitu..

amalakan.. tetap cute walaupun hangin..huhuhu

:::jillian de jill::: said...

mmg TM nieh... sengal!!! tukang jawab telepon yang kendali masalah pun bdoh n tak peka...

eya said...

sabo weh..

a.b geldofg said...

aku yg arah dia org buat net ko cmtu

Anonymous said...

kalo rupa marah ko..mcm rupa vida tapi versi laki!hak3!

Kapten Luffy said...

Hehehehe... petanda suruh buat benda berpaekdah tu...

Anonymous said...

eh..
kite serupe le..
eira pom pki streamyx
ok je..
laju lagi..
hehehe cm tipu je neh..



;p

Post a Comment