Best Blogger

by Zoul on 09 February 2009

Kat bawah nia ada foto blogger yang memang makan blog, minum blog, tidur blog... sampai badan pun blog... Ada ke sesapa kat sini yang berani nak celen diorang ni hah.. aku rasa dari taun 2005 sampai la ni... tak de sapa yang boleh celen la....

Tapi kalau korang nak blog korang jadi femes... buat macam yang kat foto yang last tu... jgn kasi kuning ha.... hik hik









































































































































{ 8 comments... read them below or add one }

Anonymous said...

haha..
aku org pertama komen!!
yeargh!!
selalu aku sampai mesti komen dah beratur panjang..
stylo arr pic nih..
haha..
nih betul2 ke ade org edit?
cam edit jer..
nih kalo betul memang aku respek giler2 arr..
idup, mati, makan, tidur, mandi pun blogger..
haha..

humbleandmodest said...

addicted!
haha~

Anonymous said...

uiks!!!addicted to blog~

Ir. hydir said...

apsal xde org buat tattoo bloggers@blogspot.. :)

Patut ada tattoo:
1. Read more kat dahi..
2. Blogroll kat lengan [sambil lengan baju dilipat]


;)

eliza said...

aku x sanggup buat mcm tu la..

syg kulit aku ni..

heheh

Kapten Luffy said...

nasib baik tatu ty harammm hahaha

MaMa Echa&Umar said...

adeh..hehe..ni dah obses sgt lah nie..cik ngah br je berjinak2 dlm blog memblog nie..^_^

Unknown said...

mcm 'fotosop' je..

Post a Comment