Gatal Lebih Sikit

by Zoul on 21 February 2009

Eh.. jantan tu pantang kalau tengok pompuan dahi licin... huh merenyam..! Lelaki ni bukan cukup sorang, kalau boleh dia nak pasang 10 orang sekali gus.. Playboy betul la dia tu.. hari ni pompuan lain... esok pompuan lain lagi... huh dasar buaya.. Antara perkataan 'manis' yang selalu dilemparkan kepada kaum adam.. Apa nak buat..huk huk

Kalau lelaki ada gelaran yang 'sedap-sedap'... apa gelaran yang kita nak bagi kat pompuan nih? Tengok foto kat bawah ni..























Amacam cantik tak pompuan ni? Apa..!!? tak cantik korang cakap.. korang tak kenal sapa pompuan ni ker? Nama dia, Linda Wolfe... umurnya 68 tahun dari indiana {patutla korang cakap tak cantik}. Tapi kenapa pompuan ni begitu istimewa? Sebabnya dia ni lah pemegang rekod guiness.. "Orang Yang Paling Banyak Kali Berkahwin"... dia ni dah berkahwin sebanyak 23 kali.. perkahwinan pertama pada 1957...

fuhhhhh!! berpeluh dahi aku.. Kalau korang tengok gambar kat atas tu.. dia sedang memegang foto beberapa orang bekas suami-suaminya dan dia kata sekarang ini dia sedang 'kesunyian...' Ada sesapa kat sini yang berkenan?

Mati-mati aku sangka pemegang rekod tu dah tentulah lelaki.. {sebab 'orang' kata lelaki itu kan 'gatal'} .... tapi bukan rupanya... hik hik

Alahai....

{ 17 comments... read them below or add one }

Blog Anuar Kamaruddin™ said...

campak kt lembah gaza jer pompuan camnih

una said...

har har har
sabar baii
23 kali kawem tu
pny la banyak
anak mst ramai neh
*ttbe
haha

rose emely said...

hahahahaa...
lelaki memang arr tak masuk dlm guiness rekod. kang tak pasal2 bini-bini lelaki yg kawen 4 tu sumer berantakan....

alien said...

kawen 23 kali..
kira termasuk kategori org laki sana pandang cantik la nie..

eira said...

ahahaha..
adoi..
byk kali tu kawen..
eh jgn nk slhkn pmpn je taw..
klu lelaki2 yg pmpn ni kawen tak tolak..
takde nye pmpn ni nk kawen..
kn3?
lelaki pn gtl jgk..
sng cite
2-2 gatal
hahaha

;p

monster la la land said...

ishh gile ark
manyak nyer kawen ouhh
na try ar nnti
bahahaha..keji giler
laki fomfuan same je ah tade beda pon skarang
huu;P

LifeSaver said...

ye ke???aku rasa dia ni mesti terlebih gen dari lelaki..hak3!

xillix axillixa said...

hurm... satu artikel yang membawa isu tentang wanita... alah dlm sejuta baru sorang je kot... daripada lelaki hampir semua nak berbini 4 kan...

menteil said...

adakah lelaki2 yang dia kawin tu rabun atau buta? haha..

pakai minyak nie..

Daddy Cool said...

Baik punya susuk dia pakai nih!

Chekgu BaniHassim said...

pompuan ni kuat mandrem kut...
nak kate cantek, selipar jamban rumah aku lagi cantik daa...

Monkey D Luffy said...

kesunyian? biar betol nenek ni... hahaha

Jaws said...

gila Nazz..
mana ko dapat info nih?
aku baru tau pasal benda nih..
hehehe..
pelik gak minah tua nih..
dah tua2 pun kesunyian ke?
tak puas kawin lagi ker?
hehehe

whose said...

Wanita beginila patut dielak...kerana dia berbangga atas perceraian dia...bukan perkahwinan yang dibina...whose tertanya2 apa faedahnyer dia wat macam tu...

nikillas said...

hah..!! gatal sungguh perempuan ini.. sampai 23 kali kawen cerai.. tsk3.. boleh sengeh tu amik gambar.. wakakakkaa..

~~~ kay ~~~ said...

ade jugak spesis mcm tuh...
heheheee... speechless!

GeNeRaSi MaLaYSia said...

amboi byk nye kali de kwn..
tp pe leh wt kn..
rezki n jodoh de r tu..
hohoho..

Post a Comment