Komputer Mencarut

by Zoul on 28 February 2009

Hurmmmm.. sebenarnya aku dah tekena dua tiga kali dah.. aku melawat, diulangi melawat... bukannya meliwat blog rakan2 dan aku nak tinggalkan komen. Biasanya word verification akan diaktifkan untuk memfire spam.. ha.. nilah yang aku nak cakap tu.. penah sekali tu ayat yang keluar sebijik ayat mencarut.. aku tak de rasa apa pun, cuma terfikir sebenarnya ayat yang terpapar tu diorang kutip dari mana ek? Selalunya aku tengok perkataan dier mesti ada kena mengena dengan entry blog tu...

Ni satu contoh masa aku pergi meliwat ehhh.. melawat makcik cumel nih.. waktu aku nak tinggalkan komen..














Hik hik hik....

{ 13 comments... read them below or add one }

teddi said...

emm pekara biasa nie

unknown said...

mgkin secara kebetulan

chekgu Bani Hassim said...

meliwat dgn melawat tu lebih kurang ke maksudnye??
:P

Ikaa said...

eeee bodo nyer mende verifcation uh
kat blog aku lak tuh wat mende keji
mahahaa
aku pna dpt mnde mepek2
euuuw

Anonymous said...

haha. =D

word tu sumanya randomized per character.

ko je yang bertuah dapat word tu. hehe.

Naz said...

hahahaaa.... klakarnya.
v.word yg aku pernah dpt (yg aku ingat):
1. sentil
2. angsa
3. shiett
4. kombangn

dan yg aku x leh luper...
5. kamsia (terima kasih dlm bahasa cina)

Blog Anuar Kamaruddin™ said...

yep yep nuar pnh alami gak...word verification tu create funny word...haha

pinkiss said...

suratan dan kebetulan tu.

Kapten Luffy said...

ko mandul ker?

Anonymous said...

haha..
biasalaa tuh..
hehe..

eira said...

haha..
dh slalu kne la
kdg cm bongok gak
hihih
lynkn je

;p

julietANNA said...

kahkah.
teruk tol.
pnah kne kt blog aku x?
hehe.
pnah kne gak mnde cmni.

Zoul said...

Buat semua..
Sebenarnya aku masih tertanya2.. adakah random words tu diambik berdasarkan entry atau apa yer..?

Post a Comment