Untuk Siapa kah Menu ni

by Zoul on 01 February 2009

Hari Sabtu lepas aku pegi ke Tanjung Malim.. ada sikit urusan keje. Sampai aje kat sebuah Pusat Pengajian yang ada kat situ, aku rasa macam ada bubble plak perut aku ni. Aku pun singgah lah kat sebuah restoran yang ada dekat situ. Aku order air ngan roti canai.. sambil tu borak ngan member. Tengah borak-borak tu aku terpandang menu yang dilekat pada dinding depan aku. Sekali aku baca.. tergelak besor aku ngan kengkawan aku.

Korang tau pasal apa aku gelak... korang tengok menu ni...























Apa pendapat korang...?

{ 20 comments... read them below or add one }

LifeSaver said...

milo tarak?kopi tarak?teh tarak???peliknya~

mieya said...

nsib baek yg lain tu ade lg..
hehehe~

Hanis said...

mksudnya,
ader ke x sbnarnya minuman yg 'TARAK tue?
hak hak hak..

eira said...

ahaha..
die mmg saje nk tjk air tu da tade..
ataupun mmg xreti eja tarik?
hmmphh..

;p

Dosz said...

camne nak jual kalau semua tarak~

xillix axillixa said...

spesel tuh!!!!... ni saje je tuh... nk kasi promote kedai... mana ada kedai yg letak tarak kan?

Monkey D Luffy said...

kalau semua TARAK (tak ada), nak order apa? hahaha

Mr. Azman @ Kreuger said...

ni laa kalau nak jadik
"artist" penulisan tapi diimport
dari bangla @ nepal...

hilang kesenian~

AzmanIshak.Com

Jaws said...

teh tarak!!
takde teh ke or silap eja?
lawak laa plak..

p/s- mula2 aku igt ko tulis nih sebb harga die mahal..rupanya salah ejaan..
huhu

Ir. hydir said...

tanjung malim? .. ko pegi UPSI ke?
dia ambil pekerja bangla kot .. tu semua "tarak" tu ..

ataupun 'bundung' sangat..

[bahasa JIWA bangsa]

Sabri said...

tarak.. bundung.. hehehehe
kedai melayu ke tu bro?

cuit said...

LifeSaver:
Ni la kalau dh dikatakan duduk kat malaysia tapi tak reti bahasa malayu... apa nak buat..

mieya:
Ada... termasuklah parli dan sirap bundung.. entah air apa tu..

Hanis:
Ada...tp salah ejaan..

eira:
Dia nk eja tarik tp ala-ala bangla...

Dosz:
Tu yg buat aku tergelak tu..

xillix axillixa:
Yg best duduknya bebetul depan pusat pengajian tinggi tu... takkan takde yg tegur sblum ni kan..

Monkey D Luffy:
Aku order gak.. ada pun.. mengarut tul la..

Mr. Azman @ Kreuger:
Btul tu bro...seni hancur nama dia

Jaws:
Mula2 tu aku pun tak perasan sangat..

ir hydir:

Hmmm...cam kantoi jer...

Sabri:

Kedai mamak tu.....

zuhaimi zul said...

mamak tu sajer je eja salah... nak wat kelainan... sekurang2 nyer hilang ah stress org yg gi warung dier tu.... hehheehe

Mr LePaK said...

Aheekke.... Teh Tarak, Kopi Tarak, Milo Tarak tapi Harga Ada.... Ahekekkakakakaaahahaha...!!!

Adehh.... senak perut aku hehe...!!!

Hanis said...

Laa...slh eja..lawak tol. he he he.

F A R Y N said...

air suam takde taruk ke?hahaha

uNa !! said...

hahahah
nak sebot tarikk
tp mn de milo tarikk
hee

Kujie said...

erk...special tu
bagi le lokasi, nnt leh singgah gak

humbleandmodest said...

mamak??

fyzue said...

tarak apa2. ini mau kasi suma olang hepi..haha
ni tarak skulah punya olang.

Post a Comment