Foto.. Apa yang anda nampak?

by Zoul on 11 January 2010

Malam ni aku menonton Anugerah Juara Lagu sambil menghadap PC. Buat pemenang aku ucapkan tahniah dan buat yang kurang menang.. biasalah tu.. kalau ada yang menang haruslah ada yang tak menang kan..?

Disebabkan sebelah mata aku menonton TV dan sebelah lagi memandang PC.. dua-dua kerja tak menjadi. Daripada aku buang masa, baik aku kongsikan dua foto aku jumpa di internet yang menarik perhatian aku malam tadi..




























1-Gambar seorang anak yang gembira bila melihat ayahnya pulang selepas DUA BELAS BULAN di Iraq sambil ditemani ibunya yang MENGANDUNG...????


Gambar ini memang menarik perhatian aku... kenapa ya?

{ 19 comments... read them below or add one }

hazzy said...

confirm 'perang' kat umah le nanti.ahaks

baincardin said...

nampak perut dan tak nampak perut...hehe...^_^

lifesaver84 said...

erk..pakai bikini macam tu?baik tak yah

hydir said...

hehe ..
silap wardrobe ...

btw .. jom join kempen Blogger We Care
baca ttg kempen tu disini > http://www.hydir.com/?p=268

farhana87 said...

Err.. 12 Bulan.. Err.. Perut dah dkat nak bersalin dah tu.. Err.. Jap jap kira.. Hahaha.. ;p

Nazz said...

Siap check DNA tuh... he he

Nazz said...

Cuba teka.. ada berapa perut dalam foto tu..?

Nazz said...

Foto dah kene buang.. ada yg ngeri tengok .. hrmmm

Nazz said...

Jom.. kita bantu sesama kiter.. syabas tuan!!

Nazz said...

Tu yang pelik tuh.. sah laki dia bela antu raya... ahak..

selamburb said...

Sepatutnya "Welcome home Honey"..
Ntah2 yg pulang tu atuk kepada kanak2 tu..
hehehe..

unrestmind said...

hehe...tu die dh kuarkn dulu sperm tu sblm p perang..agaknyerla....haha

eyriqazz said...

nampak perut..hehehe...Welcome Home Daddy?Daddy ke?

Ada Apa Dengan Melromeo

Nazz said...

Good imagination la.. hi hi

Nazz said...

Uih.. rugi..rugi.. he

unrestmind said...

langkah berjaga2 bro...hehe

Nazz said...

hi hi.. kene simpan dlm peti sejuk la yer.. pastu nak sumbat pakai picagari lah yer.. walawe..

Nazz said...

Sebenarnya daddy dier mesti buat tak tau punya.. kalau dia bising habis la kisah skandal dia dgn gadis Iraq kuar kat Facebook... he he mcm tigerwood tu..

Jaws said...

maybe suami dia balik kejap kot..
tu yg mengandung tu..
hehe..

Post a Comment